کمپوست قارچ ،بذر قارچ، بذر قارچ صدفی ، خاک پوششی و بذر قارچ دکمه ای آریانا

گروه تولیدی بذر قارچ و خاک قارچ و عرضه کننده کمپوست قارچ  آریانا با تجربه بیش از دو دهه مدیران در زمینه های : صنعت تولید بذر قارچ، کمپوست قارچ و تولید انواع قارچ های خوراکی مثل قارچ صدفی و قارچ دکمه ای و فعالیت هایی این چنین میتواند با شما همکاری هایی خوبی داشته باشد . برای اطلاعات بیشتر  درباره کمپوست قارچ و بذر قارچ از بخش تماس با ما استفاده کنید.

مشاوره در زمینه تولید کمپوست قارچ دکمه ای ، تولید بذر انواع قارچهای خوراکی ،تولید و سالنداری قارچ دکمه ای و قارچ صدفی

تماس با شرکت قارچ

سفارش آنلاین

 

خرید بذر قارچ دکمه ای


به ریسه یا میسلیوم رشد یافته بر روی دانه غلات بذر قارچ می گویند.
برخلاف بذر سبزی و صیفی که به صورت خشک و فله فروخته می شود ،بذر قارچ تَر و در بسته بندی های ۱ تا۶ کیلوگرمی به بازار عرضه می شود.
مشابه بذر سبزی و صیفیجات که هم در داخل کشور تولید می شود و هم از خارج وارد می شود، بذر قارچ دکمه ای نیز هم در ایران تولید می شود هم از کشورهایی چون بلژیک، هلند،کانادا،ایتالیا و حتی ترکیه وارد می شود.

 09121780442 


صنعت تولید بذر قارچ دکمه ای


تولید بذر قارچ دکمه ای از جمله شغل هایی است که اکثر افراد در مورد آن هیچگونه اطلاعاتی ندارند، صنعتی پیچیده با شرایط آزمایشگاهی و محیطی که باید به تمیزی اتاق عمل باشد.
از آنجاییکه در ایران بذر قارچ دکمه ای بر روی غلاتی چون گندم پرورش می یابد و گندم یکی از ارزشمندترین مواد غذایی جهان است، اگر آزمایشگاه تولید بذر قارچ دکمه ای کاملاً تمیز نباشد به زودی انواع کپک ها و باکتری هاکه در محیط به وفور هستند بر روی گندم رشد می کنند و اجازه رشد به ریسه قارچ را نمی دهند؛ پس اتاقهای تولید بذر قارچ باید به تمیزی اتاق عمل بیمارستان باشد.

خرید بذر قارچ دکمه ای

 

تعداد تولیدکنندگان بذر قارچ دکمه ای


چندین تولید کننده عمده بذر قارچ دکمه ای در ایران وجود دارند که شاید به تعدادانگشتان دو دست هم نرسند اما نیاز بازار ایران را مرتفع می کنند؛ البته برخی از تولیدکنندگان کمپوست قارچ دکمه ای نیز خود آزمایشگاه تولید بذر قارچ دکمه ای دارند.
البته تولید کنندگان بذر قارچ دکمه ای که مقدار تولید آنها در ماه کمتر از ۳۰ تن هست ،نیز بخشی از نیاز بازار را تامین می کنند و تعدادشان نیز کم نیست.


پراکندگی جغرافیایی تولیدکنندگان بذر قارچ دکمه ای


عمده تولید بذر قارچ دکمه ای در استان البرز است و پس آن در استانهای تهران، اصفهان ، مشهد و... است.
تولید بذر قارچ دکمه ای به سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر می گردد اما طی ۱۵ سال اخیر خرید بذر قارچ دکمه ای به طور چشمگیری در پی افزایش تولید کمپوست قارچ دکمه ای افزایش یافته است.


خرید بذر قارچ دکمه ای


اگر شما به دنبال خرید بذر قارچ دکمه ای هستید بهتر است فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:
۱- از شرکتی بذر قارچ را خریداری کنید که خود تولید کننده بذر باشد.
۲-از کیفیت بذر اطمینان پیدا کنید.
۳- در صورت مشاهده آلودگی در بذر قارچ دکمه ای بتوانید کیسه بذر رامرجوع کنید.
۴-قیمت بذر قارچ دکمه ای با مصوبه انجمن تولیدکنندگان قارچ چندان تفاوتی نداشته باشد.


اولین قدم برای خرید بذر قارچ دکمه ای جستجوی تولیدکنندگان بذر قارچ دکمه ای است؛ یکی از بهترین روشهای این جستجو کمک از اینترنت است؛ کافی است شما در گوگل بذر قارچ دکمه ای یا کلمات مرتبط با آن را سرچ کنید تا با دنیای خرید و فروش بذر قارچ دکمه ای روبرو شوید اما بهتر است رزومه این شرکتها را حتما مطالعه بفرمایید چون بسیاری از اینها واسطه هایی هستند که هم قیمت بالاتری نسبت به تولیدکننده ،بذر قارچ دکمه ای را می فروشند و هم مقدار کم نمی فروشند.
دومین قدم این است که از کیفیت بذر قارچ دکمه ای در هنگام خرید اطمینان پیدا کنید؛ برای حصول این امر اگر خرید بذر قارچ دکمه ای شما حضوری باشد که خیلی راحت با مشاهده ظاهر کیسه بذر می توانید از عدم آلودگی آن به کپک های رقیب یا باکتری اطمینان یابید.
بذر قارچ دکمه ای سالم سفید رنگ، بدون هرگونه لکه های پودری سیاه، سبز ،صورتی رنگ است.
بوی ترشیدگی نمی دهد.
اما اگر خرید شما آنلاین یا غیر حضوری است از فروشنده بخواهید که در زمان تحویل بار اگر موارد بالا را مشاهده کردید بتوانید بذر قارچ دکمه ای رامرجوع کنید.
لازم به ذکر است که بگویم بذر قارچ دکمه ای نسبت به دما و نور خورشید حساس هست یعنی در فصل گرما(اواخر بهار و تابستان) اگر بذر بیش از ۲ روز در راه باشد احتمال خراب شدن آن خیلی بالا است و همین طور در فصل سرما اگر دمای بذر قارچ دکمه ای به صفر درجه سانتی گراد برسد که بذر یخ بزند قدرت نامیه خود را از دست می دهد و خراب می شود.
اگر بذر قارچ دکمه ای برای مدت زمان زیادی در معرض نور مستقیم آفتاب نیز باشد چون دمای بذر بالا می رود بذر قارچ دکمه ای خراب می شود.
یک تولید کننده بذر قارچ دکمه ای تمام مپارد بالا را می داند و شما با اعتماد به او می توانید با خیالی آسوده در این راه قدم بردارید.


چه کسانی بذر قارچ دکمه ای می خرند؟


خرید بذر قارچ دکمه ای عمدتا توسط تولیدکنندگان کمپوست قارچ دکمه ای صورت می گیرد که معمولاً در تاریخی مشخص و از قبل هماهنگ شده بذر قارچ را از تولید کننده بذر می خرند.
واحد تولید بذر قارچ آریانا با بیش از دو ده سابقه با چندین شرکت تولیدکننده کمپوست قارچ دکمه ای همکاری دارد و نیاز بذر آنها را مرتفع می کند.
آریانا علاوه بر فروش بذر قارچ دکمه ای در ایران ، بذر قارچ دکمه ای را به چندین کشور همسایه نیز صادر می کند که در این میان بیشترین صادرات بذر قارچ دکمه ای مربوط به کشور ترکمنستان است.
اما از آنجاییکه تولید قارچ دکمه ای در ایران رو به رشد و سودآوری خوبی دارد هر روزه به تعداد خریداران بذر قارچ دکمه ای اضافه می شود ؛ کسانی که بین ۱ تا ۵ کیلو بذر قارچ دکمه ای می خرند به این امید که خودشان بتوانند قارچ دکمه ای تولید کنند.
آخرین دسته کسانی که به دنبال خرید بذر قارچ دکمه ای هستند محققین عزیز می باشند که شرکت آریانا همیشه از تحقیق استقبال کرده و جهت پیشرفت این علم از هیچ کمکی دریغ ندارد.

شماره تماس:

09121780442 - 09126888295

02165949017 02165949117

  

 

فروش گندم استریل

فروش گندم استریل

 

 

در راستای تقاضای مشتری های عزیز واحد تولید بذر قارچ آریانا ؛فروش گندم استریل را نیز آغاز کرده است.
گندم استریل شده به دو شکل قابل عرضه می باشد:۱_درون کیسه های معمولی که درب آنها پنبه گذاری شده
۲_درون کیسه های فیلتر دار که در دو وزن ۱ کیلویی و ۴ کیلویی قابل عرضه است.

اطلاعات تماس با بذر قارچ آریانا

 

آدرس واحد خاک قارچ آریانا : کرج ، محمد شهر ، خیابان شمس ، درب اول سمت راست

آدرس واحد بذر قارچ آریانا : تهران ، صفادشت ، حصار طهماسب ، واحد بذر قارچ آریانا

تلفنتلفن: : 02634990354 - 02634990358

02165949017  - 02165949117

فکسموبایل: : 02636305453

 09121780442 - 09126888295